.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حل مشکل ترافیک ساری نیازمند عزم مسئولان استانی

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه معضل ترافیک ساری به موضوعی حاد تبدیل شده است، اظهار داشت: حل این مشکل نیازمند عزم مدیران ارشد مازندران است.

محمد دامادی عصر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری در صحن شورا افزود: ترافیک شهر ساری را در بسیاری از ساعات روز قفل کرده و سبب مشکلات عدیده ای برای شهروندان شده است.
وی خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از کارکنان و مسئولان دستگاه های اجرایی استان هر روز از سایر شهرهای مازندران به ساری می آیند که بار سنگینی را بر پیکره شهر ساری وارد می آورند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه بهداشت معابر شهری در ساری نیز بسیار اسف بار است، تصریح کرد: متاسفانه جوی های خیابانهای فرعی این شهر مملو از حیوانات موذی شده که گاها به منازل مسکونی آپارتمانی گسیل کردند.

دامادی با بیان اینکه شهرداری ساری باید فکری برای نظافت معابر عمومی مرکز استان کند یادآور شد: ساری پیشانی استان بوده و باید الگوی شهری زیبا در مازندران باشد.

وی در ادامه از ساخت غیراستاندارد تقاطع های در حال اجرا در سطح شهر ساری انتقاد کرد و گفت: باید سواد مهندسان و پیمانکاران در ساخت و سازهای شهری ساری بالا برود.

وی همچنین از نبود برنامه منسجم فرهنگی در شهرداری گله کرد و گفت: باید برنامه های فرهنگی، مفرح و شاد نظیر کنسرت های موسیقی سنتی در ساری ایجاد شود.

این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه کمیسیون ماده 77 برای حل مشکل فروشگاه رفاه ساری باید تشکیل شود، گفت: بسیاری از نیازها و مطالبات فراوان کسبه ساری با تشکیل این کمیسیون رفع می شود.

به گزارش مهر، نادعلی رمضان پور، سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه شهرداری ها ملزم به اجرای قوانین بوده ولی سازمان های تابعه شهرداری ها تنها بر اساس مصوبات شورای سازمان تصمیم گیری می کنند، اظهار داشت: بسیاری از جلسات شورای سازمان ها در شهرداری ساری حالت تشریفاتی دارد که نیاز نیست، تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه نحوه نظارت شهرداری بر عملکرد سازمان های زیرمجموعه باید بیشتر شود افزود: بسیاری از سازمان های تشکیل شده در ساری صرفا هزینه زا بوده و هیچ اثری برای توسعه و رفاه مردم شهر ندارند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ترافیک شهرداری ساری موظف به رفع مشکل ترافیک ساری افزود: رفع مشکل ترافیک ساری باید به صورت نرم افزاری و در قالب برنامه مدون رفع شود.

رمضان پور با انتقاد از ایجاد پارکبان در خیابان های پرتردد شهر ساری افزود: نه تنها این عامل سبب کاهش ترافیک ساری نشده بلکه سبب ایجاد دوبل های غیرمجاز از سوی رانندگان و بحث و جدل پارکبان ها با شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت کنده کاری های ساری شکننده است، گفت: شهردار باید نمایده تام الاختیار خود را برای رفع کنده کاری شهر مشخص کند.

شهر ساری مرکز مازندران حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.